Vodavone belde me vlak voor Koninginnendag, of ik mijn mobiel abonnement wilde verlengen, want het was bijna afgelopen. Nou, dat vind ik heel netjes dat ze je waarschuwen hiervoor, de tijd gaat zo snel en ik heb zulke dingen gewoon niet in de gaten. Dus ja hoor, doe me maar voor weer een jaartje, en tuurlijk wil ik die gratis Samsung er ook bij hebben. Ik bedoel, het kost me geen cent extra toch? -Nee, komt helemaal goed, we sturen het snel naar u toe. Een prettig weekend nog.-
De volgende dag ontving ik toevallig van Vodavone de rekening, op ons oude adres, dus ik bel direkt klantenservice en laat het adres omzetten, denkend dat ik dit nog net op tijd had gedaan. Stom zeg, dat ik dat nog niet eerder had gedaan.
2 Weken gaan voorbij, post komt op beide adressen, maar geen pakje van Vodavone, ook geen berichtje dat het bij postkantoor of zo ligt, dus ik bel op een vrijdagmiddag de klantenservice.
Nou, mevrouw, dat is vreemd, het is wel op de post gegaan hoor, even adresje checken……. jahoor, dat klopt. Goh, ligt het ook niet bij het postkantoor? Nou, misschien dat u even TNT moet bellen, dan kunnen zij vertellen waar het pakje momenteel is. Een prettig weekend nog.
TNT wilt me best helpen, maar dan hebben ze wel een verzendnummer nodig, en dat heb ik niet, dus bel ik gelijk maar weer naar Vodavone.
Krijg na een 4-tal minuten een man aan de lijn, ik leg weer alles uit en hij vraagt me even aan de lijn te blijven wachten, zodat hij het even uit kan zoeken. 2 kopjes koffie later: "Bedankt voor het wachten". Blijkt mijn pakje bij hun te liggen, het was retour gezonden, omdat de postbode zag dat er niemand meer op dat adres woonde. "Dus mijn mobieltje ligt al 2 weken bij jullie en er is niemand die even uitzoekt waar het dan wel naar toe moet gaan?", vraag ik en de man zucht. Hij vindt het ook heel laks en zal een e-mail sturen naar de persoon die dit verder moet afhandelen, en die persoon zal dus de volgende dag wel contact met me opnemen. Alles komt dus goed mevrouw, een prettig weekend nog.
Jaja, maandag komt en ik hoor maar niks, tot ’s avonds mijn mobieltje afgaat. Verhip, Vodavone. Een vreselijk opgewekt ding vertelt me idioot vrolijk dat zij er voor gaat zorgen dat mijn mobieltje de volgende dag op de post gedaan wordt, maar ze wilt voor de zekerheid mijn adres even checken. Hetgeen ik opnoem komt overeen met wat zij op haar briefje heeft staan, en ze wenst me lachend een hele fijne avond toe. Mijn stemming jegens Vodavone is in 1 klap heel positief, wat een leuk telefoontje was dat, alsof ik net een quilt af heb gekregen die supermooi is uitgevallen, zo voel ik me.
Ik durf de dagen daarop haast niet de deur meer uit, stel je voor dat ze het pakje komen afleveren en ik ben niet thuis….het is vrijdag en ik wacht tot kwart voor 5 met Vodavone te bellen, je weet maar nooit.
Ik dreun het verhaal op, probeer niet al te boos te klinken, want ik heb medewerking nodig en dan moet je niet beginnen met tegen de haren in te strijken, zeker niet bij een andere vrouw. Ze vraagt me even te blijven hangen, ze moet het even uitzoeken. 5 minuten gaan voorbij en daar is ze weer. Goh, wat gek, er is niks de deur uitgegaan mijn kant, wat is uw adres ook alweer? Ze gaat gelijk een e-mail sturen naar de persoon die hierover gaat, en die zal contact met mij opnemen.
En toen plofte ik; ik heb geen behoefte aan contact opnemen en loze beloftes, ik wil alleen maar dat ze het mobieltje opsturen. En ik bries er achteraan dat ze wel snel zijn met een abonnement aan te smeren, maar verder hun beloftes nakomen homaar. Ze snapt me volkomen en geeft me helemaal gelijk, ze gaat haar best doen. Dag mevrouw en nog een prettig weekend.
administratie, pff… hopelijk komt het nog in orde!
daar word je niet vrolijk van….Ik heb net zoiets bij het Net…dat loopt nog!!! en het is nog steeds niet in orde! en dan steeds die keuzemenu’s…en de kosten van het 09 nummer tikken maar door!! ik hoop dat het voor jou snel is opgelost!
En???? heb je nou je mobieltje al??? het is altijd gedonder met die telefoonmaatschappijen hoor.. ze roepen vanalles maar doen… ho maar…