Weten jullie nog dat ik vorige maand schreef over dat ik een vervangende lamp wilde kopen bij Daylightshop, maar het niet deed omdat ik er dan twee moest kopen, terwijl ik er maar eentje nodig had? Vrijdag ging ik weer naar dezelfde webwinkel, want ja, ik had toch een nieuwe lamp nodig voor in de fitting, en wat zag ik tot mijn vreugde, ze hebben het veranderd, je kan ze nu gewoon per stuk kopen! ???
Ik jubelde zo enthousiast dat mijn lief grijnzend suggereerde dat ik de krant moest bellen met het goede nieuws ? een mens kan maar blij zijn. Ze hebben weer een tevreden klant. ?
Heerlijk toch dat er ook gelezen wordt dat er problemen zijn of vragen van klanten… en dat ze daarop inspelen !!! super hoor..
Wat fijn hoor, ze zullen vast je blog ook lezen 😉
Dat ia nog eens klantvriendelijk en natuurlijk een hele goede gratis reclame!
Shirley,
Had jij het wel goed gelezen, was het niet twee halen een. Betalen lol
Gelukkig dan kun je nu weer verder!
Heb jij je instellingen veranderd van je blog? Kan de laatste tijd niet meer via de tablet reageren hier.
Gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe
Krant is niet nodig! Ha daar heb je mooi je blog voor ?
P.s. Mooi trouwens zouden ze je vorige blogje over dit onderwerp misschien hebben gelezen? ?
Test via FB link op mijn telefoon. Hij doet ut!?