Sinds gisteravond kan ik weer een veer van mijn lippen blazen, wat was dat een vervelende virus zeg; hondsmoe, futloos, hoofdpijn, holte ontsteking en dan ook nog druk op mijn ene oor waardoor het met momenten en soms ook aanhoudend hard kraakte alsof er een torretje in mijn gehoorgang tegen het trommelvlies zat te graven. Ik moest zondag de verjaardag van Tim dan ook aan me voorbij laten gaan, vreselijk š¢
Over insecten gesproken, kunstenares Janne de Jong uit Beek en Donk is weer met een nieuw prentenboek voor kinderen bezig, over Polly de bij, en heeft jullie hulp nodig. Ze is al iets over de helft met haar crowdfunding
Helpen jullie mee? Dit is de link https://www.voordekunst.nl/projecten/21642-help-polly-de-wereld-in
Ik steun graag jonge kunstenaars, en ik moest aan mijn ventje denken toen ik doneerde; hij had dit zeker toegejuicht. Janneās vorige prentenboek āVer weg van hierā mochten Perry en ik twee jaar geleden bewonderen,

hij was een groot bewonderaar van Janneās werk, en kreeg deze imposante betekening (pentekening met een betekenis) āHet laatste oordeelā van haar.

Dit was twee jaar geleden.

Ach Shirley toch, beterschap, hoop dat je gauw volledig hersteld. Liefs, Ineke
Beterschap joh.. nare griep hoor. Zoon had er ook wat van opgepikt.
Beterschap en nog even rustig aan doen tot je volledig hersteld bent.
Het is een rotgriep die nare gevolgen heeft.
Weet nog dat jullie deze prent toen hebben gekregen…
Haar tekeningen zijn geweldig!
Beterschap, Truus uit Drenthe
Oeps, dat was heftig. Nu de naweeƫn nog.