Bugs en bijen

Sinds gisteravond kan ik weer een veer van mijn lippen blazen, wat was dat een vervelende virus zeg; hondsmoe, futloos, hoofdpijn, holte ontsteking en dan ook nog druk op mijn ene oor waardoor het met momenten en soms ook aanhoudend hard kraakte alsof er een torretje in mijn gehoorgang tegen het trommelvlies zat te graven. Ik moest zondag de verjaardag van Tim dan ook aan me voorbij laten gaan, vreselijk 😢

Over insecten gesproken, kunstenares Janne de Jong uit Beek en Donk is weer met een nieuw prentenboek voor kinderen bezig, over Polly de bij, en heeft jullie hulp nodig. Ze is al iets over de helft met haar crowdfunding
Helpen jullie mee? Dit is de link https://www.voordekunst.nl/projecten/21642-help-polly-de-wereld-inIMG_4591

Ik steun graag jonge kunstenaars, en ik moest aan mijn ventje denken toen ik doneerde; hij had dit zeker toegejuicht. Janne’s vorige prentenboek ā€œVer weg van hierā€ mochten Perry en ik twee jaar geleden bewonderen,
IMG_4049
hij was een groot bewonderaar van Janne’s werk, en kreeg deze imposante betekening (pentekening met een betekenis) ā€œHet laatste oordeelā€ van haar. 

IMG_2775
Dit was twee jaar geleden.

4 gedachten over “Bugs en bijen

  1. Truus

    Beterschap en nog even rustig aan doen tot je volledig hersteld bent.
    Het is een rotgriep die nare gevolgen heeft.
    Weet nog dat jullie deze prent toen hebben gekregen…
    Haar tekeningen zijn geweldig!
    Beterschap, Truus uit Drenthe

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.